18.03.2011

Take a look around - nothing's normal

Da er det endelig helg! Mye revy og lite fritid, mange skolesaker som burde blitt gjort, men det er helg. Kan ikke huske sist jeg hadde en frihelg, og jeg skal jobbe de to neste, så avgårde til en photoshoot etter den igjen. Så er det vel påskeferie tror jeg? Da blir det jo fri! Strømstad med mamma, Hamar til en venninne, leke litt med Mikkel og RS og så en del jobb... og påskeegg. Etter påske er det eksamen relativt kjapt, og en matteprøve vet jeg. Man må nyte den fritiden man får!

I morgen skal jeg til H&M med de få kronene jeg har i lommeboka. Veske eller ytterjakke. Kanskje Skins. Men Skins har jeg jo ikke tid til å se på før i påskeferien. Planlegge-mani. Også må jeg farge etterveksten min! Den er lys og grålig og... ikke pen.
fredag-2.jpg

1 kommentar:

julieowl sa...

VI HAR SAMME SMINKEBORD OMG SHIT ASS!!!!!!!

skins kaaan du jo få gratis ved å klikke deg inn på piratebay også da.. (((: just sayin'!