07.02.2011

Uke 6

For en gangs skyld har jeg en del å gjøre, og jeg velger å ignorere det. I hvert fall til Grey's Anatomy-episoden min er ferdig. Og jeg har full ukeplan! Men det er bare mandag! Æsj, livet.

Mandag: Få og planlegge ny PTF-oppgave, kort treningsøkt, rense kaninbur.
Tirsdag: Diskutere engelskboken min med klassen, revymøte, mattelekser og en gåtur.
Onsdag: Ta produktbilder i studio, matteprøve, lang trening til halv sju.
Torsdag: Ta bilder utendørs hele dagen, trening, skrive engelskanalyse av boken min.
Fredag: Levere engelskanalyse, levere bilder, trening og pizza-kaffe-date med Oda på kvelden.
Lørdag: Revyjobbing til jeg må på jobb, jobb til ti.
Søndag: Revyjobbing.

Ready, set, go.
brunettee.jpg

4 kommentarer:

Vivian sa...

Det er faktisk veldig betryggende å se at jeg ikke er den eneste som har travel hverdag!! :D

Du er flinkis Elinis <3 Keep up the good work, som de så fint sier.

Tina sa...

Huff, så mye skolesaker:/ Men så ut som det var noe kos å glede seg til innimellom og da! Du er flink som trener så mye, motiver meg! Hehe.

Tina sa...

SV: Ahaa. Ja, har litt dårlig samvittighet for at jeg aaaldri kommer meg på sats! Men har litt lyst til å skaffe meg Nike+ sko. Høres litt gøy ut (selvom jeg hater å løpe, trallalla). Pluss at vi har fått sånn kul rockering (skal lage innlegg en dag) :P Men jo.. Detoxen.. Jeg sprakk dessverre. Skikkelig. Huff. Får lage et innlegg om det (nå ble det plutselig ting jeg kan skrive om!).

Mku-kommenterer alltid tilbake sa...

Oi, mye du måtte gjøre!
SV; hehe, ok. Liker Greys Anatomy men liker FF bedre :)