06.02.2011

Try and be cool

Det er litt under fem måneder igjen til sommerferien. Til det er et år igjen av mitt liv som elev ved Elvebakken. Det er litt under et år og fem måneder til jeg er fri.

Jeg er 17 år. Jeg har brukt over 70 prosent av livet mitt på skole, og jeg er så grusomt lei. Jeg vil bli ferdig, jeg vil i militæret, jeg vil reise, jeg vil jobbe, jeg vil flytte, jeg vil studere! Jeg vil ha et liv som ikke dreier seg om lekser, prosjekter, innleveringer eller prøver.
Hver mandag morgen står jeg opp 07:00 og tenker på hvor lenge det er til lørdag. Jeg venter på helg. Hele uka venter jeg på helg. Tiden i mellom er bare dødtid som går forbi. I dag gikk det opp for meg at det faktisk snart er over. Et og et halvt år er lang tid, men i forhold til 12 år er det en brøkdel. Jeg håper det går fort.

Jeg skal bli flinkere til å gjøre andre ting på hverdager også, for å ikke kjede meg i hjel. Jeg skal møte venner, trene, gå på kino, se på film, spille the Sims, være med Mikkel, lese og bare være litt.
living.jpg
Skjønner dere hva jeg mener?

1 kommentar:

Elin sa...

Skjønner akkurat hva du mener. Skole er dritt, og det tar opp altfor mye av tiden. Thank God vi snart er ferdig ;p