18.01.2011

Not a problem

Siden jeg er uten kamera har jeg prøvd å finne på noe å skrive om så jeg får gjort litt kreativt og skrevet på bloggen, noe jeg liker. Det er mange trettidagers utfordringer ute og går, så hvorfor ikke hive seg på en?

Denne er mye finere enn "01 - et bilde av deg som du ikke har tatt" og mye mer personlig. Sånn ser punktene ut:
1. 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.
2. En ting du har kjempelyst på akkurat nå.
3. 5 ting som får deg til å le.
4. 10 ting som er superfint hos det motsatte kjønn.
5. Favorittsangen din for tiden.
6. 10 ting du vil gjøre før du dør.
7. 5 ting du elsket da du var yngre.
8. Et outfitbilde.
9. 10 artige/fine ting i huset eller leiligheten din.
10. En situasjon du kunne tenke deg å være i om 5 år.
11. Et bilde av utsikten fra valgfritt vindu i huset/leiligheten din.
12. En spennende/artig histore.
13. 10 ting du virkelig setter pris på.
14. 5 ting som er bra med livet ditt akkurat nå.
15. En rar/fin drøm du har hatt.
16. 5 ting du ønsker deg til bursdagen din.
17. Oversikt over hva du har i veska.
18. Noe som rører ved deg.
19. 5 yrker du kunne tenke deg å ha.
20. 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.
21. En film som har betydd mye for deg.
22. Favorittproduktene dine.
23. 5 dyr du kunne tenke deg å ha (trenger ikke være tradisjonelle husdyr).
24. 10 fine blogger.
25. Et bilde der du er kjempeglad/smiler.
26. Forklar hvordan det kjennes for deg å være forelsket.
27. 5 steder som er fine å være på.
28. En måte du kunne tenke deg å tilbringe påskeferien på.
29. Noen du savner.
30. Noe som kommer rett fra hjertet i form av tekst, bilde, video, musikk, hva som helst.
em.jpg
Jeg gleder meg! Håper noen slenger seg på. Jeg kommer ikke til å ha tid til dette prosjektet hver dag, men kanskje vi skal si... annenhver? 60 dager? Noe sånt.

Ingen kommentarer: