21.01.2011

En - Femten ting om meg og et bilde

Fredag, helg og total perfeksjon i min kjellerstue. Jeg koser meg under en stor hettegenser og et teppe med is, brus, spagetti og POTC. Denne uka har jeg trent 5 ganger, så det er velfortjent! Og så kom jeg på at jeg må komme i gang med utfordringen. Jeg gleder meg fortsatt like mye. Her er 15 ting om meg dere kanskje ikke visste:

1. Pappa døde da jeg var 11 år, og jeg har bodd alene med mamma siden.
2. Jeg er avhengig av timeplaner, Moleskinen min og post-its fordi jeg planlegge alt.
3. Jeg jobber hver tredje helg som ekstrahjelp på Video Nova.
4. Jeg er helt nazi på orddelingsfeil og har sendt ut brev og mailer til mange store selskaper for å rette på dem. En orddelingsfeil kan ødelegge hele dagen min.
5. Jeg er veldig pirkete og opphengt i detaljer. Pedantisk, som det så fint heter.
6. Jeg har tre små kaniner som bor i hagen. Cornelius, Aadne og Lillegrå heter de. Kaniner har jeg hatt siden jeg var 5 år.
7. Jeg kommer alltid for tidlig, det er rett og slett ikke sunt for meg å komme for sent. Jeg blir helt panisk. For eksempel en halvtime for tidlig til skolen. Hver dag.
8. Jeg gråter omtrent aldri av filmer. Jeg gråter av følgende: Dumbo, Grey's Anatomy og... Slankekrigen.
9. Jeg har en veldig fin kjæreste som jeg er mest glad i av alt i hele verden.
10. Jeg vil i militæret rett etter videregående og så videre på psykologistudier.
11. Jeg er glad i å bake og drømmer om å bli like entusiastisk til og flink med matlaging.
12. Favoritt-seriene mine er Grey's Anatomy, Sex og Singelliv, Glee og The Big Bang Theory.
13. Da ingen av buksene mine passet i midten av 2010, bestemte jeg meg for å bli litt... fastere i fisken. Jeg kom ikke skikkelig i gang før.. vel, nå.
14. Det beste jeg vet til middag er pizza, pasta og kylling. Pretty much.
15. Jeg ble født med svart hår, vokste opp med mellomblondt hår, stripet og bleket det fra 2007-2010 og farget det mørkebrunt i slutten av 2010. Etterveksten synes ikke, så kanskje jeg er undercover brunette og alltid har vært det..?

2 kommentarer:

Kamilla sa...

Hehe... "Jeg kommer alltid for tidlig" heh

Julieowl sa...

"Jeg er helt nazi på orddelingsfeil og har sendt ut brev og mailer til mange store selskaper for å rette på dem. En orddelingsfeil kan ødelegge hele dagen min."

ÅH ENIG!
ord delings feil ass. neida, skal ikke ødelegge dagen din. Orddelingsfeil*



"Jeg har tre små kaniner som bor i hagen. Cornelius, Aadne og Lillegrå heter de. Kaniner har jeg hatt siden jeg var 5 år."

Jeg hadde en kanin som het cornelius da jeg var fem!



8. Jeg gråter omtrent aldri av filmer. Jeg gråter av følgende: Dumbo, Grey's Anatomy og... Slankekrigen.

SJÆL ASS