21.11.2010

Oppgjørets time

1. januar la jeg ut en lang liste med nyttårsforsetter for 2010. Nå når november begynner å nærme seg slutten (hjelp!), er det kanskje på tide å se tilbake på de uvanlige nyttårsforsettene som var morsomme å gjennomføre! Disse klarte jeg:

Kjøpe en parfyme som var feminin og blomstrete, valget falt på Miss Dior Cherie.
Skaffe Sex og Singelliv-skoesken. Det ble riktig nok ikke skoesken, men den jeg fant er vel så fin i hvitt, rosa og sølv!
Reise til London med mamma. Har flere bilder på lur derfra!
Putte alle myntene mine i sparebøsser. Jeg har en til enere og femmere, og en til tjuere og tiere. Ligger vel noe sånt som 500,- i dem tilsammen, woho!
Lage matpakke oftere enn 1 gang i måneden. Vel... Jeg lager sjelden matpakke, men jeg kjøper ting i butikken med mamma, som salater og yoghurt osv. Teller jo det?
Jeg klarte å slutte med godteri på hverdager!
Ryddet i skapet mitt før januars ende, og la Vivian svømme i klær. Resten gikk som lovt til Fretex.
Sove når jeg kommer hjem fra skolen. Livsbesparende oppdagelse.

Og den ene jeg ikke klarte...
Slutte å bite negler.

Nå må jeg fortsette å lese i matteboka, tentamen i morgen. Gleder meg til den er ferdig, da må jeg bare overleve allmenfaglig tirsdag og så kan uka bare rusle og gå!

3 kommentarer:

Vivian sa...

Liker det!! Spessielt at jeg fikk alle fretex-emnene dine. Men folk stirret når vi kom med masse plastposer på toget :-( Så ut som vi hadde vært på harrytur til Sverige :D

Tina sa...

Jeg lagde ikke noen nyttårsforsetter siden jeg aldri klarer å følge dem. Men har veldig lyst til å prøve å lage noen for neste år. Må bare ikke sette alt for høye krav, hehe.

Du har jo vært flink! :D

elin sa...

kjempeflink <3