18.11.2010

Det er en fin dag for....nisseharmoni

Ai, ai, ai... Her kommer heldagsprøvene på rullende bånd. Nå er jeg ferdig med engelsk, og hovedoppgaven jeg valgte var å skrive en artikkel om multikulturelle samfunn og utfordringene (altså de negative sidene) ved dem. Det gikk supert i begynnelsen, men så.... skrev jeg forferdelig mye tull. Jeg følte meg så utrolig rasistisk der jeg satt og skulle ramse opp masse negativt ved et multikulturelt samfunn, men det var ikke det verste. Det verste er så teit at det er til å grine av.

Da jeg leste oppgaveteksten en siste gang, så jeg at jeg måtte referere til bøker, filmer eller annen media som handlet om akkurat dette, og så skrive hvordan disse kunne hjelpe oss å leve i et multikulturelt samfunn tross problemene. Jeg kunne ikke komme på noe, så der satt jeg og ville bare levere, men da hadde jeg ikke svart på oppgaven. Så jeg refererte til.... Jul på Månetoppen og rødnissene og blånissenes harmoni. Grem. Læreren må jo tro jeg er helt mongo! Jeg kan nesten ikke tro at jeg leverte den... det er det teiteste jeg noen gang har skrevet.

Herregud, lol.

1 kommentar:

Tina sa...

Huff, skal ikke være lett. Det er veldig vanskelig å skrive om sånt.