29.09.2010

We are the champions!

Takket være alle de 21 (!) som stemte, vant jeg fotokonkurransen. Wihu! Gøy! Tenkte jeg kunne feire med å legge ut de aller siste bildene som ble tatt før kameraet havnet i Bergen. Dessuten ble det skrevet at jeg burde blogge litt oftere... Så jeg får prøve, selv uten kamera!

Nina ble dratt ut i kulda kun iført en kjole, tynn strømpebukse og høye hæler. Bildene ble nydelige! Hun er så fin:
DSC_0112-1.jpg picture by elines_hoppekaniner
DSC_0202.jpg picture by elines_hoppekaniner
DSC_0216.jpg picture by elines_hoppekaniner
DSC_0194.jpg picture by elines_hoppekaniner

6 kommentarer:

Tina sa...

Gratulerer!

Kjempefine bilder^^

Vivian sa...

Åhh! Jeg elsker de bildene. SUPERVAKRE :)

Persjille sa...

Eline <3

Superfine bilder :D

Dette krever en party-smiley! <§=^D

Eirin sa...

Bilde nummer tre var fint, og nummer fire stilig og morsomt!

Maria sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maria sa...

Veldig fine bilder!