23.09.2010

say what?

Nå kommer innleggende på løpende bånd! Jeg finner jo mitt eget kamera svært interessant. Nå er halve babyen min på vei til Bergen for å bli reparert. Skulle hun ikke bare sjekke hva som kunne være galt da? tenker dere. Jo visst skulle jeg det, men det viste seg at det er stabilisatoren i objektivet som har gått i stykker av alle ting, altså er det ingenting galt med det stakkars kameraet! I tillegg faller reparasjonen under reklamasjon, noe som betyr at det er gratis å fikse objektivet. Jeg er fortsatt litt i sjokk.

Da sparte hun jo en masse penger! tenker dere nå. Nei, for jeg skal fortsatt ha Canon EOS 550D! Lille, gamle Nikon må vike for filmen. Men hva er galt med å ha to kameraer? Bortsett fra at det koster masse penger?

To uker uten kamera starter... nuh.

4 kommentarer:

Vivian sa...

For en flittig kamerabruker med blogg er to uker som å faste.. SÅ jeg synes synd på deg :( MEN du er heldig som får nytt Canon-kamera!!!!

Tina sa...

Prøver igjen, kanskje det går nåå:P

Tina sa...

Nå fungerer det plutselig ja, haha. Typisk når jeg klager så begynner det å fungere av seg selv igjen. Men jaja, det er bra. :)

Villemo sa...

Finalistene i fotokonkurransen som du meldte deg på, er kåret. Se om du ble en av dem! :-)

- www.villus.blogg.no