09.07.2010

Mjau

Jeg har nettopp kommet inn etter 3 timer ute på terrassen. For en værforandring! I går pøste regnet ned, men i dag er det sommervær. Typisk. Jeg skal nemlig jobbe både lørdag og søndag :-)

Min bedre halvdel er på ferie på vestlandet, så det et var litt koselig å våkne til denne saken.
Sara.jpg picture by elines_hoppekaniner
Hun skal bo her nok en uke, og jeg er kattesyk som aldri før. Først forelsket jeg meg i Vivians kattepus, og nå skal jeg bo med en like søt en. Forbudt å ønske seg kattepus til bursdagen mon tro?

3 kommentarer:

knis sa...

næmmen hei! den katta der savner jeg!

Warunee sa...

Jeg har aldri vært noe kattemenneske, men husker når jeg var mindre og jeg tok med meg en hjemløs katt hjem .Mamma ble ikke noe glad, og jeg husker jeg gråt i flere dager. Hehe. Norge er så ustabilt når det kommer til været!

SV: Forresten, takk for tipset. Det må jeg sjekke ut!

Vivian sa...

Awww, jeg er glad du likte pusen min! :D Vil du ha den? Haha