13.07.2010

12870

Greit dårlig med innlegg denne sommeren! De to siste dagene har jeg virkelig ikke gjort noe som helst, dessuten vet jeg ikke hvilken dag det er. Og sånn ser det ut inne i hodet mitt:
Afrenchcountryhome_jocelynesibuet12_large
Jeg kom inn på Elvebakken i år også! Har til og med søkt om stipend allerede, og jeg fikk... tolvtusenåttehundreogsytti norske kroner. Rett inn på sparekonto! Skjønte kanskje mer av overskriften nå, ja?
I morgen blir atter en tiltaksløs dag med jordbær og magasiner. Vi har forresten kjøpt ny bil med automatgir, og hallo-o! Hvorfor har ingen fortalt meg om den gedigne forskjellen på manuell og automat??????? Enkelt-penkelt. Rett og slett.
4600317438_b42d9d48bf_o_large
Som de aller fleste har fått med seg, kom det et uventet tordenvær i går kveld/natt/whatever. Jeg krøp opp i senga til mamma sammen med Sara, og med 1000 lyn i timen hadde vi nok å holde øynene på. Jeg tok et bilde og filmet litt, skal prøve å legge inn filmen. Det var i hvert fall noe av det sykeste jeg har sett!
Lightning-beach-larkin_3694_990x742_large

1 kommentar:

Warunee sa...

Men det er sommer, og i sommer skal man ikke gjøre noen ting! Absolutt ingenting, hehe. Jeg har heller ikke gjort noe veldig vittig i det siste, bare ligget i parken, spist jordbær og lest.

SV: Takk! Nå ble nok Milon glad for komplimentet! Jeg kom i kontakt med noen som bodde på en gård og som hadde nettopp fått fine valper av rasen, tibetansk spaniel og papillon! Vi ville ha en blandigsrase, så mange som undervuderer blandigsraser!