27.05.2010

Of course it's gonna get better

Jeg visste det fantes noen! Dere er bra!

Dessuten har jeg spist masse årets første iser (...), noe som også er bra. Snickers it is.
_MG_8641.jpg picture by elines_hoppekaniner
I dag er det torsdag, noe som egentlig betyr trening. I dag dro jeg heller til bestemor, handlet for henne og spiste middag der. Så dro jeg til Mikkel på sykebesøk, og håper at jeg ikke er smittet. Noe jeg sannsynligvis er uten å vite om det, fordi hvor enn jeg går er det folk som hoster og harker og alle er syke. Forrige uke var det fint vær og verden var herlig og man kunne sitter i parker med Jorunn og kaste grus på et gjerde.
_MG_8701.jpg picture by elines_hoppekaniner
_MG_8683.jpg picture by elines_hoppekaniner
For ikke å snakke om at man kunne leke fyllik foran kameraet i det man skulle ta på seg brillene sine. Ja, jeg har noe i tenna og en blinkende rød kvise i panna på alle bildene fra denne onsdagen. Lenge leve livet.

Måtte forresten ha på meg solbriller inne i dag, for å skjule mitt knallrøde øye takket være Herr Pollenallergi. Sånne kule briller som ingen kan se gjennom fra utsiden.

I morgen kommer jeg ikke hjem før 00:30, og lørdag er det på'n igjen. Noen som vet hvor jeg skal?

2 kommentarer:

emilie sa...

Åh! Apropos is! Smak på corny. DEN er god!!!! Den smaker som smash. GAH

SaraGils sa...

Snickers-isen er sinnsvakt god! Men seriøst, prøv Mars-isen, den er nesten bedre