26.05.2010

Kjære Vivian

Det har skrumpet inn til èn enkelt synlig leser på bloggen min. Eller, jeg vet at det er et par andre som følger med, fordi hver gang jeg skal si noe spennende så får jeg "jeg vet det, så det på bloggen din!" til svar. Det viser seg at å legge igjen en kommentar derimot skal være veldig vanskelig for de få som er her inne, noe jeg setter meget liten pris på de gangene jeg faktisk lager et skikkelig innlegg.

Av den grunn ønsker jeg å rette dette innlegget til den trofaste kommentatoren min, Vivian! Hun er enestående, fantastisk, alt man kan ønske seg i en venn. Hun bor bare litt for langt unna. Nettopp derfor er det så fint at vi kan holde kontakten via blogg! Hennes er www.saviva.blogg.no, og den synes jeg oppdateres alt for sjelden :-)
ViviansKonfirmasjon020.jpg picture by elines_hoppekaniner
Vivian er i allefall flink til å følge med, og flink til å kommentere! Tusen takk!

Vet at eksempelvis Mikkel, RS og familiemedlemmer følger med, men når til og med vennene mine har glemt bloggadressen....Vel.

6 kommentarer:

Anonym sa...

HEI-HEI-HEI! Døh, JEG leser faktisk! NÅ må jeg gå og lese Ole Brumm og gråte litt! :(

Vivian sa...

Awwwww! Dette var såååå koselig, og jeg fortsetter MED GLEDE som fast leser og kommentator. Nå har jeg bare kjempelyst til å gi deg en klem <3 Din godklump :))

annaa sa...

ehmm, jeg leser også !! hver dag:) har kommentert tilogmed

Ragnhild sa...

forresten, anonym = Ragnhild 8-|

RS sa...

Lalala! Se! Jeg kommenterer, hurra!! Sono brava! =D

emilie sa...

åh, jeg leser jo alt alltid, men er helt håpløs på kommentering! Skal skjerpe meg, jeg lover!! nuss og suss