22.03.2010

Tut og kjør

I dag hadde vi fotball i gymmen, my love. Jeg er helt elendig i ballsport altså, læreren må jo knekke sammen i latterkrampe der jeg såvidt henger på ballen min mens alle andre suser glatt forbi meg i hyperspeed. Etterpå tenkte jeg det var en god idé å trene litt, så nå er jeg passe sliten kan du si. Det er fint at det bare er fire dager til ferie. Vi husker jo hva påskeferie betyr! Dessuten har jeg et enormt behov for å slappe av, sist jeg hadde ferie var det engler i vinduet og nisser på låven.
Når det kommer til det faktum at innleggene dør av tørst etter nye bilder, tørker inn, får skrumplever, whatever, så skal jeg ta meg sammen. På torsdag skal jeg stå bak kamera i studio for første gang! Det blir så spennende, jeg gleder meg sykt!

På lørdag er det Earth Hour! Da skal alle slå av lysene sine, ikke sant? Ellers kommer jeg hjem til dere og spiser dere opp.

2 kommentarer:

Ida Lucie sa...

likte headeren din!:)

Ella sa...

Åh, blir deilig med påskeferie!