28.03.2010

Though I go alone, like a lonely dragon

Tumblr_kzm3vjc0oa1qalfnao1_500_large
Nå er det endelig påskeferie, og her sitter jeg alene på min side av senga og savner han som egentlig skal ligge ved siden av meg. Når Mikkel ikke er her, ligger jeg alltid med hodet på hans side av senga og føttene på min egen. Vi bor ikke sammen, for dem som måtte hoppe til den konklusjonen, men vi sover sammen så ofte det går. Koselig, det.

I morgen skal jeg være sosial og ta godt vare på meg selv. Jeg skal stå opp tidlig for å se på Påskemorgen, så avsted til byen. På t-banen møter jeg RS om hun kommer tidsnok, hehe. I byen skal jeg se etter undertøy, gensere, leppestift, filmer og Mummitroll-sengetøy som jeg så på en Princess-reklame. Hvis ikke de har det, skal de få med meg å bestille. Apropos Mummi, under Earth Hour i går så jeg og Mikkel på "Mummitrollet - Kometen kommer" på Youtube mens vi spiste ferdigpizza og drakk Villa Farris. Det heter egentlig bare Villa, eller Villa Champagnebrus. Pappa sa Farravillis. Jeg sier Villa Farris, jeg.

3 kommentarer:

Vivian sa...

Awww, så søtt! Hvis jeg hadde vinger kunne jeg ha flydd bort til deg nå :-) Og nei, jeg er ikke lesbe..

Anonym sa...

leste at du ønsket deg katt jeg får snart kattunger om du vil ha en

www.veronicabrochmann.blogg.bo

Miriam sa...

Flott liste!
Angående det å ha tålmodighet til å lese en bok, så gjelder det bare å finne en bok du liker :) Var en periode jeg ikke orket å lese noe som helst, men nå har jeg funnet mange bøker jeg ikke klarer å legge fra meg før jeg er ferdig :)