28.02.2010

Snø, snø, gå din vei

Jeg beklager minimalt med innlegg den siste uka, men til mitt forsvar har vinterferien vært "intensivuke" med revy. Alle revymennesker både foran, bak over og under scenen flytter nærmest inn på skolen og alt går i ett frem til premiere, som forøvrig er på onsdag. (!!!) Vi danner vårt eget lille samfunn, og alt som skjer er tilgjengelig på revyhjemmesiden. Den er smooth!
photo: jorunn schøyen
Det er hvorfor jeg er opptatt med alt mulig annet, og hvorfor dere må overleve med innlegg som dette, uten mening og med lav kvalitet. God natt!

3 kommentarer:

Tina sa...

Lykke til revyen på onsdag da! Går sikkert kjempfint :D Du får fortelle etterpå ^^

Helene sa...

Lykke til med Revy. husker selv de lange dagen på skolen da jeg drev med revy på videregående. gikk på grefsen vgs i min tid ;P

Ella sa...

Lykke til med revyen, blir sikkert kjempegøy!:D