21.02.2010

Feriedrømmer og reising

Greit da, så er jeg syk. I dette sekund skulle jeg vært på vei til bussen. Hva skal man med revy når man kan ligge henslengt på en seng å være syk? Jeg tror aldri jeg har hatt så vondt i halsen som jeg hadde da jeg våknet opp. Det er nesten så jeg håper at jeg må fjerne mandlene, fordi de dreper meg. Den minste tv'n har bestemt seg for å underholde meg med svart skjerm. Jeg må ty til å se på filmer på glovarm pc i stedet. Lenge leve forkjølelse altså. I tillegg har jeg sendt ut fire "stakkars-meg-jeg-er-syk"-meldinger, og ikke fått respons på én av dem. Jeg ønsker meg et blad å lese i, men prøver jeg å gå til butikken finner dere meg nok i veikanten.
Ute har det endelig sluttet å snø! Etter tre dager med intens snøstorm synes jeg det var på tide. Jeg kan nesten ikke vente til det blir mars og april, og snøen sier takk og farvel. Jeg gleder meg utrolig mye til påskeferien, for da skal mamma og jeg til London hvis alt går etter planen! Da skal vi ha et par skikkelig intense dager hvor jeg får besøkt alle steder og butikker på den massive listen min som inneholder blant annet Miss Selfridge, Disney Store, Topshop, Madame Tussauds og så videre. Kamera skal være full-ladet og ready for action!
Another Big Ben Sunset by .: Philipp Klinger :..
Meat Phone, London by greenwood100.
Etter påsken er det offisielt vår, værmessig. Da smelter snøen helt bort, hestehov og krokus gjør sin entrè, og på følger sol, grønt gress og etterhvert sommer!! Sommeren 2010 kommer til å bli fantastisk bra. I juni setter jeg og Mikkel oss på et fly alene og lander i Barcelona hvor vi skal være i ti dager! Bortsett fra påsketuren, har jeg ikke flydd siden 2006, og det kan man jo trygt si at er en stund siden. Om vi skal kose oss. Jeg gleder meg som et lite barn!
(431) Park Güell, Barcelona by Franz St..
Plaça Catalunya - Barcelona HDR by MorBCN.
bilder fra flickr

6 kommentarer:

Stine sa...

SV: Huff, ikke greit med den sykdoms tiden :-/ Om du ikke klarer å gå til butikken får du smiske med noen og høre om de kan gjøre det for deg, det gjorde jeg ;)
Ha ellers god bedring :)
Fin blogg btw, verd å følge med på ;)

Emilie sa...

Å gossen!!! Du er like mye syk som meg. Vi burde bo sammen! Du og jeg og alle bladene mine! :):) Nå trenger jeg å se deg snart! <123456789

Vivian sa...

God bedring søtsak! Si ifra når du er frisk nok til å få besøk av klesnappere (missforstå meg ikke) og varulver.:-D

Hørtes ut som to herlige ferier du kommer til å ha :F

Tina sa...

vil ha sommer jeg oog. drittlei vinter nå :( kommer til å gråte av glede når jeg ser den første hestehoven:D

R sa...

Eline, Eline.. Jeg vet det er litt sent nå, men neste gang du blir syk må du si i fra til meg! Jeg kommer gladelig på sykebesøk med ALLE de bladene du måtte ønske! Jeg skylder deg jo tross alt en overraskelse som by the sau (skulle stått way, men telefonen vil ha det til å bli sau, og jeg likte "by the sau" =D) er klar nå!!!!!!! <3

RS sa...

Det skulle stå RS på den forrige dingsen. Går egentlig ut i fra at du skjønner at det var jeg som skrev det uansett, men likevel... =P