25.10.2009

Well, it's raining

Hei og hå, tidenes flotteste fest er forbi, og det var fantastisk fint Kakene var nydelige. Vi hadde marengs, sjokoladekake med rosa glasur, tre-lags-sukkerbrødkake med smørkrem, to typer muffins og marsipankakehjerter. Nå har jeg støvsugd, ryddet og vasket. Kjære Emilie har fått påvist svineinfluensa, så mine planer for dagen fell trough. Nå sitter jeg med katten på fanget og ser på Sex og Singelliv. Ikke verst!

Søndag er en avslappende dag, så nå skal jeg slappe av. Nedenfor kommer en driidlang bildeserie fra kakefesten. Mmm
kakefest 038
kakefest 045
Åh, se på dem!
kakefest 029
kakefest 011
kakefest 024
kakefest 025kakefest 031kakefest 033
kakefest 034
kakefest 036kakefest 044
kakefest 052
kakefest 066
kakefest 072
kakefest 087kakefest 117

2 kommentarer:

Emilie sa...

Å! Kittyhatter! gosh, skulle ønske jeg var der! Jeg har fått høyere feber, poor me. Men føler meg bedre når jeg ser disse bildene foråsiresånn! I <3 u girls!

Emilie sa...

å gullet, jeg er glad i deg også!<3<3 mamma kjøper happy meal til meg nå, det gjør meg glad!