26.10.2009

Altså, det kommer jo til slutt

Svineinfluensa. I klassen min er det to som er smittet, så jeg kan jo ikke si at jeg ikke er utsatt for smittefare og fine basilusker. Det er jo ikke farlig for meg som ikke er i risikogruppen, men det er jo aldri gøy å være syk.. Svineinfluensa er jo som vanlig influensa, men den er jo ny, og herregud, da må vi gjemme oss bak gardinene! Jeg har vondt i halsen og puster litt tungt, men det kan være mye rart som feiler meg. Kanskje jeg skal teste meg for influensa, så er det gjort.
n82097513260944334432592
Foto//Jorunn Schøyen

Er dere redde for svineinfluensa?
Skal dere vaksinere dere?

2 kommentarer:

Emilie sa...

jeg er kjemperedd for svineinfluensa. duh!

gæhæ, jeg har vært for lenge alene!

Vivian sa...

nøøøw, never ever ever! jeg skal være dødssyk for at jeg skal ta vaksinen. svineinfluensa er oppskrytt.