29.10.2009

Måker eier ikke samfunnsånd

Dette har jeg gjort i dag. Det burde være meget beskrivende det også.
  1. Spist alt for mye sjokoladepudding.
  2. Sendt inn klagemailer til diverse selskap, for å klage på orddelingsfeil på hjemmesidene deres. Go grammatikk!
  3. Hatt meget festlige samtaler med Emilie på msn og Facebook.
  4. Funnet tre ringer jeg skal ha.
  5. Lest hundre tusen blogger.
  6. Drømt om min fremtidige Carrie Bradshawinspirerte leilighet.
  7. Sett ut vinduet.
  8. IKKE deltatt på OD. (Ja, jeg får dårlig samvittighet.)
  9. Knasket piller.
oktober 072
Mmmhmhmhmh. Jeg begynner å få sammenbrudd av å være stengt borte fra resten av verden. Antall ting i hverdagen som er morsomme stiger og stiger, det er utrolig så dårlig humor man får når man er kjempesyk! Og hva skulle jeg gjort uten Emilie på msn og Mikkel på sms? (Selv om Mikkel sover mesteparten av dagen..). Uten Emilie hadde dagen hvertfall vært dridkjedelig. Takk for at dere finnes, både Emilie og Mikkel ♥ ♥
mikkel 194

1 kommentar:

RS sa...

Jeg vil også spise for mye sjokoladepudding!