29.10.2009

Kjære Nissen

Er det ikke rart med det at jo oftere jeg oppdaterer, jo færre kommentarer får jeg? Jeg vet at folk er innom her, og jeg vil vite hvem dere er og ha deres tilbakemeldinger!

Jeg har jo særs lite å gjøre nå som jeg skal være sengeliggende i 7 dager, så i dag har jeg hatt en meget givende interaktiv dag med Emilie og Mikkel, og sett gjennom mange nettbutikker. Jeg kommer til å gå amok på Accesorize så fort jeg blir frisk! Snill som jeg er, deler jeg mine høstfunn med dere, og jeg skal nok ha en del av tingene som befinner seg på denne kollagen. Mmm. Bildene er fra www.monsoon.co.uk, www.hm.com og www.ginatricot.com. Yum! Skal ha tøfler, ringer, skjerf, lue, armbånd og nå må jeg stoppe meg selv før det tar helt av. Sosiale abstinenser.
christmashjertehjertehjerte
Ja Nissen, det kommer flere slike innlegg :)

7 kommentarer:

Nina sa...

For noen fine ting Eline! :) Nissen skal få beskjed om hva du ønsker deg av meg også :) GOOOOOOD BEDRING <3 <3

Vivian sa...

For noen utrolig herlige ting! Eeeelsker tøflene <3

emilie1604 sa...

jeg går på nissen! he-he-he-he-eh!

sykehumor<3

Emilie sa...

lol at jeg skrev brukernavnet mitt fra skolen. hahahahhaa, er nok noe med skolesettingen! hihihi jeg er LOLOLOLOLOLOL

Eline sa...

sykehumor <3<3<3<3

Unknown sa...

Hei Eline!
Jeg leser bloggen din. Synes du skriver veldig bra og morsomt, og det er gøy å lese hva du driver med. (selv om jeg synes synd på deg som har vært så mye syk i høst). skal hilse fra de andre her også.
Klem fra kusine Tone

saragdottir sa...

Jeg digger sånne innlegg:D<3 Med bilder av klær som folk ønsker seg og julegavelister og sånn!