03.09.2009

Kjole, bilder og forkjølelse. Hei hvor det går!

Det er ingenting som er deiligere enn å slutte kvart på to en dag i uka. Helst alle fem skoledagene, men hei, man tar det man får. For å si det på en annen måte; Hadde vi ikke sluttet tidlig i dag, hadde jeg ligget på gulvet i klasserommet og grått. Dagen startet tidlig med sår hals, og utviklet seg til minifeber. Det finnes faktisk ikke én kroppsdel jeg ikke har vondt i akkurat nå. Pinex er min beste venn, og jeg klarer bokstavlig talt ikke å gå. Mulig jeg skal legge meg om ikke så lenge.

Gjett hva som kom i posten i dag og i går! Bildene mine fra fotoknudsen, og kjolen fra Nelly! Noen som vil gjette hvilken farge jeg bestilte, rosa eller lilla?

2 kommentarer:

Hilde sa...

Gjetter lilla jeg ^^

Hilde sa...

Mei savner deg og<3