05.09.2009

Jeg er ikke den eneste med 1 liter sjokoladeis i fryseren. Nøff nøff.

Det er utrolig hvor produktiv man blir når man virkelig kjeder seg, og man skulle da tro det samme gjelder når man blir syk? Det er altså ikke tilfellet denne ifluensaen, fordi jeg er fullt opptatt med å bli frisk igjen. Mamma hjemmediagnostiserte meg som influensapasient, men jeg verken hoster eller har tett nese. Sykdommen har derimot prestert å sette seg i hele resten av kroppen, så det verker i alle kriker og kroker, og jeg er litt død etter å ha ryddet rommet i kjedsomhet. Anbefales ikke. Nå skal det imidlertid bare slappes av, så satser vi på at jeg våkner frisk i morgen, eller hva?

Forresten kom jeg på at jeg har bursdag om nøyaktig sju dager, så det var fint å ha influensaen overstått før den! På fredag kveld, natt til bursdagen, kommer det rundt femten jenter til det lille huset mitt. Hvis vi får plass til alle, er det i grunn noe som må feires i seg selv, i tillegg til fantastiske meg såklart. Med min nydelige lilla kjole. Jeg hørte på dere, hurra for det! Den er enda mer fantastisk enn på bildene. Jeg skulle egentlig bruke den i bryllup i dag, men den gang ei. Jeg er jo syk. Det å være syk er helt unødvendig. Jeg skjønner ikke hva verden skal med sykdom. Det ødelegger jo bare sosiallivet til folk! Jeg sitter alene i sengen og føler meg som en krøpling, mens vennene mine er i byen og verden virker som et gudsforlatt sted. Jeg trenger hvertfall ikke å få dårlig samvittighet fordi jeg lever på suppe og sjokoladeis, eller fordi jeg sitter slæsh ligger hele dagen. Jeg er jo syk?

















Dere får en marihøne fra april. Mest fordi jeg føler meg relativt lite tiltrekkende når jeg er syk, men jeg liker fargene på bildet og det faktum at jeg har tatt det sjæl. All credzz.

3 kommentarer:

Vivian sa...

God bedring pena :-)

Bursdagsgave kommer!

Camilla Didriksen sa...

WOW, fint bilde :):)

Sara sa...

Jeg har også en liter sjokoladeis i fryseren. Alltid. Digger bildet forresten!