08.08.2009

I have a need. A need for speed!

Torsdag og fredag gikk med til å leve hyttelivet på Fledda, eller på hytta til Mikkel om dere vil. Hvem hadde trodd at livet uten strøm og innlagt vann kunne fungere så bra? Anyway, etter at Mikkel og jeg hadde kjedet oss om kapp i bilen, fant vi andre fritidssyssler å bedrive når vi først hadde kommet frem. Vi spilte kortspillet stress (eventuelt "vi bestresset" som Mikkel sier) og mens han levde seg inn i Stieg Larssons spennende krimverden, spilte jeg Need for Speed Pro Street på mobilen hans. Det førte vel mer eller mindre til spilleavhengighet, for etter litt gaming hadde jeg rundet hele spillet og fått inn masse penger til ny bil. Neida, så.. Saken er den at jeg liker bilspill!


























Kjøringen min ble litt mer alvorlig i dag, da mamma fikk et innfall som involverte at jeg befant meg bak rattet på bilen vår. Ikke spør hvordan det gikk til, men i dag har jeg kjørt mine første to meter! Vi skal ikke snakke så mye om hvordan det gikk på første forsøk, for det gikk heller dårlig. På andre forsøk var jeg litt vettskremt, og vegret meg veldig for å kjøre i det hele tatt. Jeg var ekstremt forsiktig med klutchen, og det resulterte i at jeg kom meg hele to meter fremover før dagens kjøretime var over. Det høres jo litt patetisk ut da, men jeg er stolt av meg selv!

2 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Hihi, så gøy da :) Jeg synes det er skummelt å kjøre :( Hehehe.

Catherine Sund sa...

jeg synes det er rågøy og kjøre, får det til helt fint !
men jeg er treig, jeg er 18 og er ikke i nærheten av og ta lappen :p