08.06.2009

Jeg klarer ikke å gå rett frem

Det eneste vi gjør på skolen nå for tiden, er egentlig ingenting. Vi møter opp hver morgen fordi vi er pliktet til å møte opp på skolen, men lærerne aner jo ikke hva vi skal ta oss til, så vi ser på film, snakker, rydder, surrer rundt, og på torsdag skal vi på by-rebus. Det kan bli interessant. Definisjon; elever vandrer rundt i Oslo, lærere sitter på cafè. Blir så koselig, så.

Jeg klarte å miste mobilen min i dag, for andre gang på noen uker! Denne gangen havnet den i gresset i Frognerparken, og en svart mobil ligger godt kamuflert der, det skal jeg hilse og si. Etter litt kryssinspisering av parken fant vi den :D Noen der oppe er glad i meg.

Nok pjatt for denne gangen, jeg vil bare holde bloggen litt ved like selv om det er sommer liksom. Om to uker går jeg ikke på ungdomsskolen lenger, men det kan jeg sippe om når den tid kommer. Nå må jeg ta ekstra godt vare på vennene mine før jeg "mister" dem! Håper alle nyter sommeren selv om den er litt grå og teit akkurat nå!

3 kommentarer:

Sirin sa...

pluss at man får anmerkning om man går hjem sånn 30 min for tidlig, jeg mener… håndball=dødskjedelig!

Eline sa...

Spesielt når man ikke kan gjøre noe annet enn å sitte stille i sånn.. en million timer.

Nina sa...

ELINE!!! Du kommer aldri til å "miste" meg vet du vel :-D Godt du fant igjen mobilne da :-)Det er jo egentlig bare digg å gå på skolen nå da, haha :D