12.06.2009

I'd like some more nothing

Dette er vel den første gangen jeg får tid til å skrive noe som helst før skolen. Jeg er ikke overentusiastisk når det gjelder Frognerbadet i dag altså, for været er jo.. skal vi si dårlig? I hvertfall, jeg og RS har en genial plan som innvolverer bordkort og sanghefter til avslutningsfesten for klassen vår. Det passet igrunn veldig fint.
Byrebusen i går var ikke så veldig spesiell. Det var mer sånn; bli kastet av t-banen, få et ark, gå, svare på spørsmål. Greit nok tidsfordriv da, haha. Og bedre enn å være inne i et klasserom hele dagen.

Jeg storkoser meg med The Sims 3, jeg. Hvis noen tror jeg kommer til å legge ut noe som ser ut som et tilnærmet review, er dere gale. Jeg vil bare si at jeg likerlikerLIKER spillet. Så er det ute av verden.

Men jo, jeg må prøve å snike meg ut av Frognerbadtingen. Jeg skal ikke bade i dag.

Ingen kommentarer: