13.05.2009

Tonight I want nothing but you

Når jeg uansett må stå opp halv ni på en fridag, har det liten hensikt å være oppe så sent. Jeg har et trist gnagsår på hælen og oh my lord it hurts. Jeg har brukt mesteparten av kvelden til å mikse og trikse litt med utseende på denne bloggen, så si hva dere mener om nye farger, header og slikt. Foten min dør snart, forresten.

Jo, jeg er ferdig med eksamen! I morgen er det matteeksamen og jeg syns oppriktig synd på dem som skal sitte i fem timer med tall og bokstaver og jeg vet ikke hva. Selv skal jeg dra meg ut av senga for å spise is. Jeg kan forklare nærmere med bilder og sånn når jeg kommer meg hjem i morgen, jeg som kan ha klart å love at jeg skal bli flinkere til å legge inn bilder i innleggene mine.
Tralala, jeg tusler i seng jeg. Ha en fin-fin natt, selv om jeg tviler på at noen av dere er våkne nå..

3 kommentarer:

anttehlnee sa...

Det ble kanskje litt u-harmonisk (om det er ett ord da) pga rosa fargen i bakgrunnen. Men utrolig fin header :D

Vivian sa...

Jeg synes det var HERLIG jeg Eline :) Keep up tha good wørk.

Mari sa...

jeg liker det nye designet skikkelig godt jeg! Og eksamen kan døøøøø :-P

Eline og Mikkel sitter i et tre, K-Y-S-S-E-R gjør de, hehe! (husker ikke helt hvordan den er?) :-P