10.05.2009

I've loved you forever in lifetimes before

Tenkte jeg bare skulle gi tegn fra meg og si at jeg lever fortsatt! Jeg har for å være helt ærlig, mistet litt av lysten til å blogge, for jeg har ikke noe særlig å blogge om.. Ikke vet jeg om det faktisk finnes noen som leser her inne lenger heller, og da er jo litt av poenget borte kan man si.

Jeg sitter altså her med litt nynorsk og er egentlig stuptrøtt etter en lang natt og en enda lengre dag, og forbereder meg til i morgen. Det skal bli deilig å være ferdig med skriflig eksamen..!!

Noen som reagerer hvis jeg tar en bloggpause/slutter å blogge?

7 kommentarer:

Antte&Hlnee sa...

Trenger ikke slutte å blogge!
Ta masse bilder og legg ut:p Trenger ikke alltid å ha noen tekst:p Dagen din i bilder er jo alltids gøy:)

Eline sa...

Takk for flott idé! :D

Mari sa...

jeg reagerer !! IKKE slutt, jeg leser alltid bloggen din, har deg på bloglovin faktisk eline ;) du blogger dritbra, ikke slutt! Og lykke til i morgen! <3

Vivian sa...

Eline da! Å slutte å blogge sånn plutselig er nesten det samme som å ta selvmord. Eller ikke egentlig men. Poenget er at; JEG LESER BLOGGEN DIN HVER DAG! Og vet du hva jeg gjorde for litt siden? Jeg bladde helt tilbake til ditt aller første innlegg for å lese det ;o
Så ikke slutt er du snill? :P

anna sa...

Jeg reagerer! IKKE slutt å blogg!
:(:(

Kaja sa...

Okey, jeg vet at dette er imot alt jeg egentlig står for. Jeg har jo sagt blogg er tragisk om du ikke har noe å blogge om. "Så ikke gidd å les bloggen da vel" får jeg som svar. Men greit jeg får legge korta på bordet, jeg smugtitter litt på bloggen din innimellom. Du skriver bra Eline ;p Ikke slutt <3

Nina sa...

DU MÅ IKKE SLUTTE Å BLOGGE !!! DU SKRIVER SÅÅÅ BRA :D Bare elsker det du skriver :D