03.04.2009

Vi lager molekyler og har kakedeigkrig..

Det er ferie! Takk Gud, Jesus eller påskearen, eller hvem dere vil, det ER ferie! Det skal soves, det kan jeg trygt si med en gang. I dag har jeg hatt en utrolig koselig dag, så det har nemlig ikke vært tid til slikt. Etter en helt grei skoledag gikk "Berg-nørdene" (jeg tar meg den friheten til å kalle oss det) hjem til Jorunn og visste ikke nøyaktig hva vi skulle ta oss til.
Vi bakte kake og så på Shrek 2, før vi sang singstar til vi ble stumme og deretter slo av lyset og ja.. gjorde ingenting som helst. Så ikke misforstå. Vi lagde molekyler av oss selv, diskuterte prostitusjon, arrangerte kollektiv soving og en del annet rart.. Hihi.

Nå sitter jeg her og spiser kanelpannekaker med enormt mye sukker på. Min høyre fot er veldig myk og behagelig etter fotmassasje og "foting" osv. Jeg føler ikke jeg har gjort noe annet som er verdt å skrive om i det vide og det brede, så jeg sier god natt! Og God Påske! :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt kloratom!

Eline sa...

Hahaha.. den er litt for intern.

Mari sa...

jeg er ikke mye kloratom!

Eline sa...

Hva er du nå da? Jeg er eton.. eller del av et eton i hvertfall. Eller var det mikkelin eller noe sånt? Eg hugsar ikkje! >.<

Anonym sa...

...eton? Det finnes vel ikke noe som heter eton? Er det ikke eten, etan & etyn?

Eline sa...

Joo, men vi dannet et nytt stoff!