05.04.2009

Akkurat nå gleder jeg meg til..

♥ Påskeaften. Jeg, mamma og kusinen min skal kose oss på fjellet med påskegodteri og masse god mat. Forhåpentligvis får vi litt sol også!

♥ Dagen etter muntlig eksamen. Da er jeg ferdig med både skriftlig og muntlig, og da er skoleåret på en måte slutt, så resten av tiden kan nytes med vennene mine! Det blir utrolig deilig.

♥ I morgen kveld! Da skal jeg møte noen venner og ha det kjempekoselig! Vi vet ikke helt hva vi skal gjøre i morgen, men vi finner nok alltids på noe.

♥ Sommerferien. Den kom ikke som noen overraskelse, og jeg er ganske sikkert på at jeg ikke er alene om den der! Jeg har ingen store planer for sommeren, men jeg trenger sol, ferie og Hvaler.

Denne fant jeg på Camillas blogg, og tenkte jeg skulle ta den her! Noe dere gleder dere til?

Ingen kommentarer: