17.03.2009

Kill me now and get it over with

Fnys. Jeg våknet for en halvtime side av min fantastisk herlige vekkerklokke, og jeg har ikke sovet mer enn enn time i natt. Forresten, hvem i f ringte meg halv to når jeg var på vei inn i drømmeland?!
Tilbake til meg. Jeg følte meg bedre, faktisk så bra at jeg kunne gå til skolen for å ha musikkprøven nå som jeg tross alt hadde øvd. Det tok meg bare ett minutt å innse at jeg faktisk er verre, så det var jo fantastisk. Det tok meg enda ti minutter å finne ut hvor fjernkontrollen var, no surprise, den lå på toppen av tv'en. Jeg la den der selv :)

I går var jeg litt frustrert og pjattet med Oda på mobilen om diverse suicidale planer vi skulle legge for fremtiden. Akkurat i det øyeblikket jeg trykker på 'Send' og den siste meldingen tikket avgårde, kom det ny melding inn i min innboks. Det kunne ikke være Oda, for hun er ikke rask til å svare. Det var Knut, som hadde lokalisert mobilen sin etter en million år.. Gratulerer så mye kjære! Den var i senga hans, ha..ha..ha..

Så sitter jeg her da, med min pc og min solbærtoddy. Den smaker dritt forresten. Jeg skulle lagd kakao i stedet, og dessuten har vi ikke noe mat. Ikke at jeg har evnen til å smake forskjell på brød og blodpudding for øyeblikket, men mat er mat. Kos dere mens dere kan..!

Ingen kommentarer: