12.02.2009

Where are you now?

Jeg har lest. En hel bok. På to og en halv time! Når man først finner en bra bok er det vanskelig å gi seg altså! Jeg orket ikke å sitte på data'n i dag, men samtidig gadd jeg ikke gjøre lekser. Det har jeg aldri giddet. Nå som jeg har fullført tjuefire kapitler på to og en halv time syns jeg at jeg kunne sløve litt på nettet. Mamma har radioen på full guffe nede, så jeg skal prøve å overdøve den sure sangen som følger med.

Tragisk nok handlet boken min om kjærlighet. Jeg skulle liksom få tankene bort fra alt i hverdagen min, så det var jo strålende. Likevel klarte jeg ikke slutte å lese.. Og nå kom jeg til å tenke på hvor utrolig kjedelig vinterferien kommer til å bli. Og lørdag da, valentine's. Jeg tror det blir dårlige filmer og is på meg, kanskje ut om jeg gidder. Jeg har et supertragisk liv egentlig. Og noen ganger en tendens til å se mørkt på alt, og som dere kanskje har merket, har det en tendens til å smitte over på blogginleggene mine. Huff. Jeg skal prøve å ikke virke sånn ekstremt suicidal i det minste. Og jeg skal bli flinkere (tror jeg) til å ha med outfits på bilder! Så blir det ikke bare vrøvl om livet mitt og annen bullshit. Prekas!

Ingen kommentarer: