13.02.2009

This is my jam

Alle vet om en sang de liker eller forbinder med noe fint. Så skjer det noe, og plutselig er ikke sangen fin lenger. Livet mitt er en sang. Plutselig er jeg helt på bånn, og så er alt fint igjen. I dag er alt mye bedre enn det har vært den siste tiden, heldigvis. For det første er det ferie! (OMG) For det andre var det ikke engelsk i dag, så jeg og alle mine kjære Bergvenner sluttet halv to og før alle andre. Vi dro hjem til Julia i stedet for at alle gikk hjem hver til seg og vi hadde det veldig koselig. Jeg tok bilder av alt og alle, Julia prøvde å passe på så alle hadde det gøy, Jorunn og Mari hadde latterkrampe omtrent hele dagen igjennom og Mikkel snurret på en stol(...)

Nå skal jeg pakke sakene mine og så stikke ned til Nina. Jeg skal rette håret hennes før bursdagen begynner klokka 1900. Jeg blogger mer i morgen, og kanskje kommer outfitbilde? :D

Ingen kommentarer: