03.02.2009

Summer of 2008, i miss you

Er det rart man begynner å drømme om sommer når det er 14- ute og man fryser rumpa av seg inne? Ikke egentlig. Fy søren som jeg savner sommeren nå altså! Jeg gleder meg som et lite barn til sommer og sol og varme netter. Postgirobygget - Sommer på jorda får meg i skikkelig sensommermodus. Argh, skulle ønske jeg bare kunne ta på en tynn kjole og tasse barbeint langs en strand, hånd i hånd med pus ♥
Jaja, det er jo bare.. lenge til. Altfor lenge, stakkars lille meg. Jeg liker ikke vinter når den er sånn guffen og kald og ikke minst glatt. Det er liksom det orket å komme seg rundt med haugevis av klær på. Ull klør!


Jeg har sittet i allemulige nettbutikker i dag, og sukket over sommerkjoler og topper. Jeg vil ha sommer NÅ!

1 kommentar:

sandramarie sa...

Ååå. Nå fikk jeg skikkelig sommerstemning :) gleder meg masse til sommern!