05.02.2009

Gud burde sittet i varetekt

Vi hadde verdens ekleste RLE-prøve i dag. Mens vi øvde kom vi inn på temaet jomfru Maria. Vi hadde nemlig lest at hun også blir kalt Guds mor. Hvis det er sant må Gud og Jesus være brødre.. og det stemmer jo hvertfall ikke! Gud er jo faren til Jesus. Kanskje det er noe incest ute og går her. Vi ble enige om at enten er boka feil, eller så burde Gud rett og slett sittet i varetekt for seksuelt overgrep mot sin mor.

Som følge av ren og skjær vinterdepresjon tenkte jeg nå og gjøre vondt verre ved å mimre litt fra i fjor sommer.

♥ Jeg fikk mine første fregner, noe som for meg er veldig stort. Jeg får aldri fregner, men i fjor fikk jeg tre stykker!

♥ Jeg var (as always) på verdens beste sommerleir

♥ Vi sov ute i to netter, og opplevde flotte soloppganger

♥ For første gang gadd jeg å sole meg. Det endte med røde skuldre.

♥ Tog fra Røros til Oslo S og så tre timer i bil med en søt kusine :)

♥ Puuuz

Herlighet.. jeg savner sommeren.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAA,nå savner jeg sommeren!! <3