10.02.2009

Jeg trenger en klem..

Og jeg trenger den nåå. Kroppen min er slemslemslem i dag. Jeg har vondt i magen, vondt i hodet og vondt i nakken. Jeg har masse lekser og et par fremføringer å øve på, jeg er sulten, sliten og jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.

Hvorfor er jeg ikke på trening? Fordi jeg ikke har penger til bussen og Ninni og Line skulle ikke. De er de eneste jeg vet hvem er, så det blir litt rart å gå uten dem første gangen :-P Jeg er litt emosjonell selvskader, så nå skal jeg pine meg enda litt mer med å tenke litt på vinterferien neste uke. Jeg har ingen planer, men mamma skal jobbe, så jeg får mye tid for meg selv, noe som egentlig kjennes litt deilig. Jeg skal se på filmer, kanskje stikke ned til Deichman en tur, drikke masse kakao med krem, bake, og håpe og be for at folk er hjemme så jeg har noen å ringe hvis jeg skulle dø av kjedsomhet. Forresten må jeg komme meg ut også. Jeg er i sinnsykt dårlig form :D

Ingen kommentarer: