09.02.2009

I stagedive head first 'cause I'm crazy

Mandag. Ingen liker mandager. Mandager betyr at det er fem lange dager til neste helg, og fem lange dager med lekser og ditt og datt. Jeg for min del hater også mandager. Det er ekstra hardt å stå opp etter at man har kunnet sove så lenge man vil i helgen.. sukk.
Idag hadde vi en veldig fin skoledag, though. I norsken skrev vi et nynorsk leserinnlegg og snakket litt om temaoppgaven vår, og i samfunnsfagen hadde vi norsk. Haha. Logisk?
Prikken over i-en denne iskalde vinterdagen var bowling og pizza for penger tre gutter i klassen hadde vunnet for en sykkel de "pusset opp"!! Det var kjempegøy, selv om jeg ikke fikk den beste poengsummen akkurat.. likevel kom jeg på andre plass :)


På en eller annen måte klarte jeg å hive så sakte at kula kom tilbake igjen, og stoppet før den var nærme nok til at jeg kunne ta på den. Stakkars Adrian måtte uti bowlingbanen og hente den XD En meget vellykket dag. Etterpå var jeg og Anna hos meg for å øve til musikalen, meeen det gikk som det gikk. Vi er på ingen måte klare for fremføringen. Dessuten fikk vi beskjed om at vi skal ha foredrag i morgen i samfunnsfag..? What?
Denne uka skjer det (som sagt, håper jeg) en del. Mange fremføringer, lekser og prøver, søking, prosjekter og diverse andre ting. Hvordan jeg får tid til å skrive så mye på bloggen min? Aner ikke jeg! :D Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: