15.01.2009

Yeah I tell you something. I think you'll understand

When I say that something: I wanna hold you hand. I wanna hold your hand, I wanna hold your hand.

Midlertidig bloggpause denne uka her, takket være min søte mor som kidnappet pcen mens jeg var i dusjen for en snau uke siden og aldri gav den tilbake. Takk til deg, mamma. Til deres fordel har det ikke skjedd sånn unormalt mye, bare ditt og datt.
Jeg har rettet alskens juleprøver og slikt og er faktisk godt i gang med lekser, tro det eller ei. Jeg har også sett min første røde taxi (!) og kranglet med en av mine bedre venner. Den der svømmingen utsatte jeg til neste uke.
Vi har musikalprosjekt på skolen, og jeg gleder (eller gledet) meg som en liten unge. Helt til vi fikk vite gruppene.. no offence til dere på gruppa mi. Kan vel ikke kalle læreren partisk akkurat, men dere skjønner hvor jeg vil liksom. Not fair.


Begynner å tro jeg lider av litt depressed winter feeling.. For det første er det vinter og null snø. Hva er det for no?? For det andre savner jeg sommeren. Veldig veldig veldiig.
På bildet er meg og Lillegrå i fjor sommer. Saaaavn!

Ingen kommentarer: