09.01.2009

I got you, I got you on my mind

For en grusomt kjedelig og treig dag! Minuttene sneglet seg av gårde i norsken, og som ikke det var nok, tegnet vi hele neste time. Tegning er bare så urk. I midttimen fant jeg ut at jeg hadde glemt å lage matpakke, noe som egentlig ikke overrasket meg, med tanke på hvor dårlig tid jeg hadde i morges.. haha. Det virkelig værste med dagen var styrketesten vi hadde i gymmen. Det gikk horribelt dårlig med meg i tillegg til at jeg glemte en stasjon.. woho! Sluttet ti over tre siden jeg hadde engelsktime på Berg, så det var virkelig prikken over i'en det altså. Og så gå hele veien hjem fra t-banen etterpå med tung sekk og gymbag. Herlig.


Høydepunkt kommer utover kvelden, da er det nemlig Bergrevyen 2009 som står på timeplanen! Og som jeg gleder meg! :-D


Et pent bilde jeg tok under solnedgang i går..

Fant ut at jeg er ganske glad i sitater folk sier nå og da. Og hvilket bedre sted enn bloggen å samle dem på?


Fanny gjør sit-ups på styrketesten, og er mer eller mindre sliten..:

- Herregud, det er jo som å føde et barn det her joo!