21.01.2009

When you love someone

Jeg har tenkt å legge ut et knøttlite review av de skolene jeg har besøkt etterhvert. Det er mest så jeg husker mine egne argumenter for å begynne/ikke begynne der, men kanskje de kan være til nytte for andre?

Hartvig Nissen og Bjerke sto for tur i dag; Nei. Ferdig med den saken. Rett og slett! SÅ enkelt kan det gjøres, til og med for en som vanligvis har megastore problemer med å bestemme seg for ting. Som regel er jeg veldig avhengig av noen andre argumenterer med meg og nesten tar valg for meg, men videregående er noe jeg må velge helt selv. Fint er det da at jeg vet om folk jeg kjenner på alle tre skolene jeg vurderer! :-D Makes me happy!
Kommer et par bilder fra den flotte hodepine-sulten-sliten-skolebesøk-urk-dagen min i går, men ikke noe fæææncy altså. Vi blogges!

Ingen kommentarer: