23.01.2009

Mixed feelings = crap

Fredager er alltid så ubegripelig lange og treige! Jeg holdt på å kollapse på vei hjem fra skolen.. Og som om ikke det var nok med lang dag, stakk mobilen min av sammen med iPoden i morges. Mistenkte at de var i kjøleskapet, men neida, de var i hver sin lomme. Ikke vet jeg hvordan de kom seg dit, haha.
ENDELIG skal vi ha fordypningsprosjekt i kunst og håndverk på skolen, så alle kan jobbe med noe de faktisk vil jobbe med. Det er ikke ofte! Jeg skal lage en fotocollage på 3x3 bilder. Det eneste jeg mangler for å komme i gang er tema. Har dere noen ideer, bare spytt ut! :D Har tenkt litt på noe ganske uspesifikt så jeg får inn mange ulike bilder, som mennesker eller byliv.
Jeeeessda, her er noen bilder fra skolebesøkdagen:
















Et helt supergenialt skilt :D

Ingen kommentarer: