24.01.2009

So, I've decided..

Snakket litt med Kaja i sted om fotocollagen min som jeg vil-skal-mååå få 6'er på. Vi kom frem til tema, og det blir mennesker. Problemet med dette er nesten at det er fort stort, for hva er det egentlig jeg vil få fram? Positive sider? Negative sider? Kaja mente jeg "burde ha svart-hvitt å få fram hvor utrolig enestående menneaske er liksom i forhold til billen og lusa." og det høres jo fint ut i grunn! Hva skulle jeg gjort uten hennes kreative tankegang?

Jeg ser fint lite frem til familebursdag i morgen. Jeg trives best alene eller med få mennesker rundt meg. Veldig få. Dessuten er det helt bedritent vær ute. Snø/regn/slaps-storm liksom. Og hallo, det er søndag. Det finnes ingen dag hvor jeg heller vil ligge inne å råtne under dyna enn søndag. Nå må jeg opp, dusje, kle på meg fine klær og sminke meg og alt mulig man ikke vil gjøre på en fridag. Urk. Er ikke familen min heldig som har en slik gledesspreder? :D

Excuse me while I go get Ben & Jerry.

1 kommentar:

Anniken sa...

Så koselig blogg:) De selger ikke Ben and Jerry hvor jeg bor(!)