25.01.2009

Russian roulette is not the same without a gun

Så ble ikke familiebursdagen fullt så ille som jeg hadde trodd, heldigvis. Vi dro etter et par timer, det var tross alt barnebursdag. Nå har jeg derimot ingen verdens ting å gjøre! Jeg skal på pepperkakeknusing senere i kveld, men jeg får litt dårlig samvittighet ved å bare sitte glo på skjermen i en og en halv time.. En mulighet er å gjøre lekser, men siden vi ikke har skole i morgen (skidag.. jippi...) så kan brosjyren om kjønnssykdommer vente.
En fin ting med den forbaskede skidagen er at jeg slipper å grue meg til mandagen. Jeg slipper og stå opp så grusomt tidlig pluss at jeg slipper å sitte på rumpa hele dagen og høre på snakk om kriger og litteraturoppgaver. Ergo, ingen søndagsfølelse i dag! Det føles litt deilig.

Jeg må dessverre se meg nødt til å investere i et nytt objektiv om jeg skal ha noen nytte av mitt eget kamera til fotoprosjektet. Satser på det billigste, en helt lik en som jeg har nå! Eneste forskjell vil bli at den nye faktisk sitter fast i kameraet.

Snufs. Hvor skal jeg få pengene fra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Utrolig bra blogg Eline! :D Skjønte ikke hvordan jeg skulle kommentere, så ble anonym :-P

Mari <3