19.01.2009

Lekseforvirring og annen forvirring

Faktisk gikk skoledagen overraskende fort i dag. Det var bare synd jeg skulle i møte med resten av årbokkommitéen etter skolen og ikke kom hjem før ti over tre anywayz. Det var sånn passe gøy, men magen min var så nær å skrumpe inn til tilnærmet ingenting så jeg fortet meg hjem da møtet var over. Da smake det godt med kyllingvinger!

Nå sitter jeg med de etterlengtede matteleksene og kjeder meg så inderlig at det går ikke an. I morgen er det tid for åpen skole, og jeg har tenk meg til Elvebakken og Bjørnholt so far. Jeg veeeet at Bjørnholt er nasty langt unna, men det er en finfin skole, så den må nesten få være med i vurderingen stakkars. Ellers er jeg ikke sånn heelt på topp, litt forvirra når det kommer til ditt og datt. That's me.

QUOTE OF THE DAY (i mattetimen)
Lærer: ..så mest sannsynlig kommer det en lekseprøve på dette.
Jeg: Hva er sannsynligheten for det mon tro?
RS: Hmm.. 99,9% kanskje..
Jeg: Ganske stor med andre ord!

(...)
Jeg: Hey, det rimte!

1 kommentar:

Anonym sa...

jeg er glad for at jeg ikke har så mye lekser!