20.01.2009

Groove slam work it back filter that baby bump that track

Gaah, for en slitsom dag. En nokså bortkastet engelsktime og en RLE-studietid-musikk-gjøre-hva-du-vil-time var nok så greit, men før jeg rakk og kjøpe lunsj rushet vi avgårde til Elvebakken hvor vi vandret rundt i et par timer, guidet av Astrid (kusine) faktisk! Etterpå bestemte jeg og Jorunn oss for å gå til Jernbanetorget for så å ta banen til Mortensrud og videre bussen til Bjørnholt.. mye gåing der, med andre ord.
Skolene er jo så store, de rommer liksom rundt 1200 elever hver.. likevel var det strangely nesten ingen på Bjørnholt, for det er EN stor skole altså. Dagens trim om jeg begynner der, blir å gå rundt i bygningen som er skremmende lik en fabrikk på utsiden. Litt for high-tech for meg i grunn. Haha.
På bussen klarte jeg - med min velutviklede balanseevne - å smelle hodet inn i en gul stang, aaaau. Jorunn blir hyper bare av nærværet mitt, så hun syntes jo dette var ubegripelig festlig. Mindre festlig var det at vi hadde tatt feil buss.. men likevel lo vi godt XD

Ingen kommentarer: