20.12.2008

Strawberrynet.com

jeg så igjennom skap og skuffer og fant ut at jeg burde fornye sminken min, ettersom alt jeg eier og har enten er brukt opp, gammelt eller stygt. jeg er så loka at jeg ikke gidder å dra til byen, så derfor satt jeg heller på http://www.strawberrynet.com/ og så igjennom litt av utvalget. fant ut at jeg trenger mye rart, så det skal bli gøy å teste noen nye produkter. jeg fant bare to ting jeg følte jeg måtte ha, men finner vel alltids noe mer.. hihi.
Clinique Superfit Makeup og Airbrush Concealer står på ønskelisten min, og jeg kjøper det selv om jeg må! Har testet begge deler, og clinique har virkelig overgått seg selv her altså. men jeg lurer fortsatt på om jeg ikke burde holde meg til mineral-make-up fordi det er så mye bedre for huden min.. vi får se hva som finnes der ute :)

Ingen kommentarer: