19.12.2008

Juleball

I går kveld var det juleball for 10. trinn på nordberg. 200 elever samlet på studentenes hus i nydalen, og det var så gøøy!! Vi fikk kjempegod mat, og danset først vals og polonese med den partneren vi hadde fått (alexsander) og deretter med dem vi ville. DJ'ene var kjempeflinke, og musikken og anlegget var supert. til sist danset vi til noen rolige sanger så ikke vi skulle bli helt gåene. jeg fikk snakket masse med folk jeg vanligvis ikke snakker med, og løp rundt på dansegulvet med min kjære Julia ♥
Og Benjamin kom, helt fra bergen :-D såå koselig å se han igjen, han sluttet på nordberg i 8. klasse.


Meg og julia

Jeg må innrømme at jeg hadde pipelyder i ørene etterhvert.. kom hjem i ett-tiden og sovnet halv fire. FY det var tungt å stå opp i dag as, MEN det var siste skoledag før ferien og da måtte jeg jo dra rumpa mi til skolen :)
Jeg GLEDER meg til ferie!! Det skal bli så delig :)

ellers er jeg ikke sånn veldig flink til å blogge, men tastaturet har blitt så seigt etter at jeg sølte cider over hele pc'n ._. så det er jo festlig x)

Ingen kommentarer: