16.10.2012

October resolutions

De fleste av nyttårsforsettene (eller tankene jeg hadde om 2012) er uaktuelle nå. Det er ting jeg har opplevd eller gjort, ting jeg har kjøpt eller ting som ikke lenger gjelder. Og jeg har noen nye tanker om resten av dette året.

♥ Jeg skal fortsette med treningsprogrammene mine (jeg har jo ikke noe valg) og forberede meg best mulig til Forsvaret.

♥ Døgnrytmen min må snus sakte men sikkert. For å sette ting i perspektiv; nå legger jeg meg som regel mellom 01:00 og 03:00. I Forsvaret må jeg stå opp 06:00.

♥ Drikk nok vann! Jeg har tørre lepper, tørr hud, stive muskler og vondt i hodet - og det tyder bare på en ting. Jeg mangler masse vann. Ideelt sett er det vel ca. tre liter om dagen. Så jeg har noe å jobbe mot.

♥ Jeg har utrolig lyst til å bare kaste alle klærne mine (les: gi til Fretex) og begynne på nytt. Finne min egen stil. Jeg har så mye rart som jeg aldri bruker, men likevel har "fordi det er fint". Men jeg vil ikke det lenger.

♥ Flybilletter til både Trondheim og Volda er bestilt, så jeg får hele to frihelger før desember. Disse skal til gjengjeld nytes fullt ut.

♥ Jeg skal finne meg selv igjen. Finne ut hvem jeg er nå. Selv om det kommer til å ta mye lenger enn to måneder.

1 kommentar:

Vivian sa...

Eline du er en av de mest reflekterte og fornuftige kvinnene jeg kjenner! Du lar aldri dårlig humør gå ut over andre, ihvertfall har jeg aldri oppleve det. Og dessuten er du verdens snilleste. Stå på!! <3 PS.PS. Vi sees på torsdag, hihihi!