26.09.2012

T minus 16 weeks

MTV har 16 and pregnant-maraton i dag. Så jeg har sittet en del foran TV. Sammen med Malin, da. Sosialt-ish. Cornelius raser rundt ute på verandaen og er lykkelig for å få bevege på seg. Dette livet med jobb og fritid er ikke så verst, altså.

Jeg har lastet ned et treningsprogram som Forsvarets institutt ved NIH har laget. De kaller det "rødt" treningsprogram for alle som løper 3000 meter på mer enn 18 minutter, hehehe. Så i morgen begynner jeg med 3000 meter-test rundt Sognsvann. Kan ikke si jeg gleder meg til det, akkurat. For en kjip måte å starte treningen på, liksom! Programmet er for 16 uker, og det er akkurat det jeg har. 16 uker.

1 kommentar:

TrineBL.com sa...

Sv: Tusen takk for tipset!! Kjempesnilt. Ja, jeg vurderer adapsjonsanalyse, men jeg bare lurer på hva er det man liksom tar for seg da? Det er vel fra bok til film, men hva skriver du om liksom? Skjønner ikke helt det.. Snakker man om temaet i boken/filmen da, eller bare forskjellene mellom bok og film?

Igjen - tusen takk!! :D