18.09.2012

D4: Green, green, green


Dag fire - noe du gruer deg til. Jeg både gruer og gleder meg til januar. Jeg gruer meg til å flytte hjemmefra, fordi jeg er glad i mamma og alt jeg har rundt meg. Jeg gruer meg også til alt det ukjente som ligger i vente, og jeg er redd for at det bare skal bli forferdelig og ikke gøy i det hele tatt. Så jeg gruer meg til militæret. Men jeg gleder meg også. Gleder meg til å gjøre noe virkelig nyttig med livet mitt, gleder meg til å måtte være mer disiplinert, gleder meg til nye rutiner som soldat.

Men nå som det nærmer seg, gruer jeg meg en del.


1 kommentar:

Anette Nygaard sa...

Militæret er bare gøy,gøy,gøy! Eller,nå løy jeg litt.. Jeg har bare fortrengt det fæle og slitsomme. Men sånn overall: kjempegøy! Jeg har skrevet en del (u)seriøse innlegg fra militæret på min gamle blogg. Hvis du er interessert liksom! Dette er forresten ikke sånn kjip reklame for min egen blogg altså, for jeg sluttet å blogge for lenge siden! Okei,dette ble for mye. Haha:)